Tuesday 4 October 2011

Elliyana Wink Wink ♥


Ni Nur Elliyana Binti Shaharuddin ♥

Dia adik angkat saya. Comel kan dia ;) Post ni actually untuk cerita pengalaman aku dengan dia selama aku kenal dia. Dia ni actually okay. Dia sangat menghormati aku and dia selalu dengar problem aku dengan Fitri. Dulu maybe aku pernah macam marah dekat dia tapi bila kitaorang dah rapat, aku mula kenal dia slow slow. Dia sangat caring pasal aku. Dia selalu dengar problem aku yang agak bodoh bodoh ni en. Aku agak jealous la bila dia rapat dengan Fitri kan. Yela sapa tak jealous kan. Tapi now, dia dah tak layan Fitri sebab dia tahu macam mana peritnya aku lalui masalah dengan Fitri. Dia dulu agak rapat dengan Fitri tapi now, dia dah tak rapat lagi dengan Fitri. Dia faham perasaan aku. Dulu aku selalu sakit hati dengan dia and jealous sebab dia rapat dengan Fitri. Dia totally faham aku. Maybe sebab dia seorang perempuan jugak kot and dia tahu apa perasaan seorang perempuan kalau bf dia buat macam apa yang Fitri buat. Dia sendiri tengok macam mana Fitri buat aku. Aku harap dia faham aku punya perasaan.

To Yana, Kak Amy sayang Yana macam adik Kak Amy sendiri. Kak Amy mintak maaf if before this Yana ada sakit hati dengan Kak Amy or marah. Kak Amy hope Yana faham perasaan Kak Amy okay. Yana pun nak tengok Kak Amy dengan Fitri happy and forever aite? ;) Doakan la untuk Kak Amy yea. Thanks sebab memahami Kak Amy and sudi jadi tempat luahan perasaan Kak Amy. Yana keep it as our secret okay. Kak Amy percaya Yana. Hope hubungan kita never ending. Yana, thanks sangat tau. Kak Amy hargai semua yang Yana dah buat untuk Kak Amy. Yana jangan benci Kak Amy okay. Kak Amy sayangggggggg Yana sangat sangat ♥


Yana this is for you;

Sister, please hold my hand
Because without u I can't stand
For we were put on this earth for a reason
To go through every good and bad season.

I LOVE YOU EVER SO MUCH YANA! ♥

Truly,
Amy Hamdan ;)

No comments:

Post a Comment